poniedziałek, 3 grudnia 2012

Obudziły mnie poranne promienie słońca . Zegarek wskazywał godzinę 11 . Poleżałam chwilę i postanowiłam wstać . Podeszłam do garderoby i wyjęłam z niej czarne, krótkie spodenki , zwiewną bluzkę z flagą Irlandii. Założyłam szare Converse i uczesałam włosy w koka . Zeszłam na dół , zrobiłam sobie kawę i tosty . 5 minut później zadzwonił mój telefon . Pobiegłam do góry , wzięłam telefon do ręki i odebrałam 
T : Cześć Natalia ! - przywitałam się . 
Na : Cześć . Mam dla ciebie propozycję nie do odrzucenia . - słysząłam uśmiech w jej głosie .
T : Mów ! 
Na : Idziesz ze mną i moim chłopakiem Louisem na spacer ? Lou bardzo chce cię poznać . - oznajmiła
T : Skoro chcecie - uśmiechnęłam się 
Na : Będziemy po ciebie za pół godziny . Pa - rozłączyła się 
Zeszłam na dół i usiadłam przed tv . Włączyłam na 4fun . Leciała piosenka One Direction - Little Things . Bardzo spodobała mi się ta piosenka . Popatrzyłam na blondyna . Jezu ! Jaki on jest piękny ! Szkoda, że go nigdy nie poznam - powiedziałam ze smutkiem . Leciały następne piosenki . Gdy leciało One Direction - Live While We're Young rozległ się dźwięk dzwonka . Poszłam otworzyć . Była to Natalia ze swoim chłopakiem . Od razu go poznałam .
T : Ty to ten chłopak z One Direction ? - spytałam z niedowierzaniem .

L : No tak . Chyba tak . Widzę, że mnie poznajesz . 
T : Tak . Właśnie leci wasza piosenka w tv - uśmiechnęłam się . 
L : Słyszę właśnie - odwzajemnił uśmiech . 
T : Wejdźcie - powiedziałam otwierając szerzej drzwi i zapraszając ich gestem ręki . 
Natalia i Louis weszli do domu . 
Na : [T.I.] to jest Louis . Louis to jest [T.I.] - zaśmiała się . 
Podaliśmy sobie ręce . 
L : A czy my czasem nie mieliśmy iść na spacer ? - zapytał z uśmiechem . 
T : No chyba tak - uśmiechnęłam się 
Na : No to ruszać tyłki, a nie . - odpowiedziała 
Wstaliśmy i wyszliśmy z domu . Poszliśmy na długi spacer . Potem do Nando's na frytki . Gdy Louis poszedł zamówić  jedzenie miałam okazję porozmawiać z Natalią . 
T : Nie mogę uwierzyć, że chodzisz z taką gwiazdą - szepnęłam . 
Na : Wiesz, że ja też - zaśmiałyśmy się . 
Przyszedł Louis 
L : Z czego się tak śmiejecie ? - spytał 
Na : Z niczego kochanie . - dała mu buziaka w policzek Natalia 
Gdy zjedliśmy Louis zaproponował mi, żebym poznała resztę zespołu . Zgodziłam się z uśmiechem na twarzy . 
T : A jak pójdziemy do ciebie to będzie ten uroczy blondyn ? - spytałam . 
L : A co ? Spodobał ci się ? 
T : Tak jakby - uśmiechnęłam się 
L : Będzie, będzie - zaśmiał się razem z Natalią . 
Podjechaliśmy taksówką pod dom Lou . Weszliśmy do pięknego domu . 
L : Chłopaki ! Mam gości ! - krzyknął 
Za 30 sekund stało przed nami 4 przystojniaków . 
L : To jest [T.I.] - pokazał na mnie . - Przyjaciółka Natalii . 
T : Cześć chłopaki - przywitałam się 
H : Cześć . Jestem Harry - przywitał się loczek i mnie przytulił . 
N : Jestem Niall - powiedział blondyn, który od razu mi się spodobał
Li : Jestem Liam - powiedział chłopak o brązowych oczach . 
Z : Ja jestem Zayn - powiedział mulat . 
T : Miło mi was poznać - uśmiechnęłam się 
N : Nam też miło cię poznać - odpowiedział blondyn . 
Na : Oglądamy coś ? Jakiś film czy co ? 
Z : Oglądamy horror ! 
T : Jak oglądacie horror to ja idę . Nie lubię horrorów - powiedziałaś z grymasem na twarzy
Lo : No weeź ! Jak się będziesz bała to możesz się przytuliś do Niallerka, który ci się tak bardzo podoba . 
T : Louis ! - uderzyłam go w ramię 
Na : No przyznaj się ! Podoba ci się i tyle ! 
Nie wytrzymałam . Wybiegłam z domu . Nie wiedziałam gdzie jestem , gdzie mam iść . Pobiegłam chyba z 5 minut i usiadłam na najbliższej ławce . 

* w domu 1D * 
H : Niall popacz . Podobasz się komuś - zaśmiał się .
Niall stał zawstydzony . 
Lo : Nie stój tak ! Przecież widzimy, że ci się podoba ! Biegnij za nią ! 
Na : Pobiegła cały czas prosto . 
N : Skąd to wiesz ? 
Na : Zawsze gdy nie wie gdzie jest to biegnie cały czas prosto i siada na najbliższej ławce - uśmiechnęła się . 
Niall długo się nie zastanawiając ubrał buty, bluzę i wybiegł z domu . 
Po kilku minutach cię znalazł . 

* Oczami Nialla *
Długo nie musiałam jej szukać . Tak jak mówiła Natalia siedziała na ławce . Podbiegłem do niej.
N : Nic ci nie jest ? - spytałem
T : Co tu robisz ? - spytała zdziwiona ze łzami w oczach 
N : Czemu płaczesz ? - spytałem, ale [T.I.] nic nie odpowiedziała . - Powiesz co się stało ? - spytałem nie pewnie . 
[T.I.] spojrzała się głęboko w moje oczy . Cały czas płakała . Usiadłem koło niej . 
T : Niall .. Bo .. bo .. To co mówił Louis to prawda .. Spodobałeś mi się od pierwszego wejrzenia . Co prawda było to na teledysku, ale bardzo mi się spodobałeś . Nigdy nie sądziłam, że kiedyś cię ujrzę . Nawet się nie łudziłam, bo jaka normalna dziewczyna mogła by spotkać taką wielką gwiazdę jak ty ? - mówiła cały czas płacząc . 

Wsłuchiwałem się w słowa [T.I.] jak w żadne inne . Jej głos był taki ciepły . Chociaż płakała to wyglądała prześlicznie . Postanowiłem przejść sprawę . Przybliżyłem się do niej i ....




__________________________________________________________

Przepraszam, że dawno nie pisałam . Mam nadzieję, że się podobaa . Z kim kolejna ? ; *

Niedługo następna część ; * 


 


2 komentarze: