piątek, 14 grudnia 2012

I won't let You go . ! ♥ [1]

* Natalia *
Był słoneczny dzień . Wakacje . Pierwszy dzień wakacji . Ten czas, na który wszyscy czekamy . Wstałam z łóżka , spojrzałam na telefon . Na ekranie była godzina 11 : 09 i nieodebrane połączenie od Josh'a . Postanowiłam mu odpisać .
N : Hej skarbie ! Przepraszam, że nie odebrałam, ale spałam i dopiero wstałam . Natalia xx
J : Hej kochanie . Spoko ; ) Będziesz dzisiaj w domu ? Josh xx 
N : Będę sama . A co ? N. xo
J : To dobrze . Wpadnę ok 15 ; ) Josh x
N : Okey ; )) Do zobaczenia . Kocham cię ! Natalia xx 
J : Pa . Ja ciebie też kocham słońce . Josh xoxo

Odłożyłam telefon na szafkę nocną i podeszłam do garderoby . Wyciągnęłam z niej rurki , bluzkę i converse . Poszłam do łazienki z ubraniami . Wzięłam szybki prysznic i ubrałam się w wcześniej przygotowane ciuchy . Włosy uczesałam w koka. Nałożyłam podkład na twarz, tusz na rzęsy i błyszczyk na usta . Zeszłam na dół, gdzie siedziała moja siostra . Przywitałam się z nią buziakiem w policzek . 

N: Jadłaś już ?
D : Tak . Chcesz to na stole leżą tosty z nutellą dla ciebie . 
N : Dziękuję - uśmiechnęłam się

Podeszłam do lodówki i wyjęłam z niej ulubiony sok jabłkowy i nalałam do szklanki . Usiadłam przy stole i zaczęłam zajadać się pysznościami przygotowanymi przez siostrę . Może to trochę dziwne, ale z siostrą dogadywałam się bardzo dobrze . Była moją drugą najlepszą przyjaciółką . 

N : Ej młoda . Wychodzisz gdzieś dzisiaj ? 
D : Tak . Wychodzę do Anity . Będę u niej spać. Więc możesz sb zaprosić Josh'a . - uśmiechnęła się
N : Dzięki . Kocham cię 
D : Ja ciebie też - uśmiechnęła się 

Po skończonym śniadaniu włożyłam naczynia do zmywarki i poszłam do siebie na górę . Wzięłam laptopa i usiadłam na łóżku . Włączyłam go i odpaliłam twittera . Jak zwykle nuda . Jednak .. Zauważyłam, że jestem na koncie mojej siostry . Zauważyłam, że ma bardzo dużo follow . ale skąd ? Zdziwiłam się . Trzeba to sprawdzić . Zobaczyłam, że jej największe marzenie się spełniło . Tak . Jej mężuś ją folluje ! To niesamowite ! Pewnie bd sie darła po całym domu '  AAAAAAAAAAAA ! Niall mnie fgollownął ! AAAAAAAAAAA ! Mój mąż wie o moim istnieniu !' 
Hahaha ;D zaśmiałam się. 

N : Dracy ! Chodź szybko do mnie ! Szybkooo ! - zawołałam ją 
Dracy wpadła do mojego pokoju niczym jakaś błyskawica . 
D : Co się stało ? 
N : Zobacz kto cię follownął . Twój mężuś . Sam NIALL HORAN - odpowiedziałam śmiejąc się 
D : AAAAAAAAAAAA ! Niall mnie fgollownął ! AAAAAAAAAAA ! Mój mąż wie o moim istnieniu ! - zaczęła się drzeć siostra
N : Wiedziałam, że tak będzie - zasmiałam się - A teraz się opanuj ! To tylko jedno głupie follow od jakiegoś głupka - zaśmiałam się
D : Od jakiegoś głupka ! FOCH FOREVER ! Nie odzywaj się do mnie ! - wybiegła z pokoju 
N : FUCK ! - zaśmiałam się i pobiegłam za nią 
Znalazłam ją leżącą na kanapie z fotografią ONE DIRECTION w ramce . Tak.. tak .. Jest Directionerką .
N : Przepraszam siostrzyczko . Już nie będę ich tak nazywać - podeszłam do niej i ją przytuliłam
D : Obiecujesz ? - spojrzała na mnie 
N : Obiecuję - pocałowałam ją w policzek i przytuliłyśmy się - Dobra .. Zbliża się 15. a o 15 miał być Josh, więc .. Spadaj z chaty młoda 
D : Dobra już idę . Paa - wyszła z domu 

10 minut później przyszedł Josh i poszliśmy do mojego pokoju . Gadaliśmy o wszystkim i o niczym , otczyliśmy wojnę na poduszki i dużo się śmialiśmy, no i całowaliśmy . 

* Dracy *  

Wyszłam z domu i poszłam do Anity . Byłyśmy u niej w pokoju i gadałyśmy
D : Wiesz co się stało ? - uśmiechnęłam się
A : Hmm.. Niall cię follownął ? - spytała
D : Skąd wiesz ? - spytałam zdziwiona 
A : Emm .. Niall .. Możesz wyjść 
Nagle moim oczom ukazał się przystojny blondyn . Tak to był Niall Horan .. 
Podszedł do mnie 
N : Cześć . Jestem.. - podał mi rękę
D : Wiem kim jesteś . Jestem w końcu Directioner - uśmiechnęłam się
N : Ooo ! To fajnie - uśmiechnął się
Niall usiadł koło Anity i ją przytulił.
D : To wy .. Ten teges .. Jesteście razem ? - spytałam
A : Tak . - uśmiechnęła się
D : Gratulacje - przytuliłam Anitę 
N : To co ? Oglądamy jakiś film ? Czy coś ? 
A : Ja chętnie 
D : Ok . Ja jestem za 
A : To chodźmy  

Poszliśmy razem do salonu i włączyliśmy jakiś horror . w połowie filmu bałam się . Strasznie . Zauważyłam, że Anita i Niall szepczą coś do siebie . Nagle Niall mnie przytulił i uśmiechnął się do mnie . Wtuliłam się w niego jak małe dziecko . Nie, że coś, ale film był na prawdę straszny . Gdy film się skończył Niall musiał już lecieć, ale powiedział, żebyśmy jutro się spotkali u nich w domu . Cała piątka One Direction, ja i Anita . Gdy Niall poszedł poszłyśmy do pokoju Anity i gadałyśmy . Cały czas o jutrzejszym spotkaniu . Nie mogłam się doczekać . Poszłyśmy przebrać się w pidżamy i zmęczone poszłyśmy spać .



____________________________________________________________________
I jest część 1 ; D
Dodałam dzisiaj, bo już ktoś < Anita > mi nie dawała spokoju ; D
Następna część = 5 kom . ; )) 


Horanowa ♥♥





6 komentarzy: