środa, 28 listopada 2012

Zayn .

Znasz Zayn'a od dzieciństwa . To ty namówiłaś go, aby poszedł do X-Factor . Przez ten program Wasz kontakt urwał się . Zayn stał się wielką gwiazdą, a ty powoli zapominałaś o Nim . 

Pewnego dnia w Twoim domu rozległ się dźwięk dzwonka . Wstałaś i podeszłaś do drzwi . Rozchylając je ujrzałaś Zayn'a . 

Z : Hej ! - przywitał cię , po czym przytulił cię . 
T : O ! Hej ! Ktoś sobie przypomniał o przyjaciółce . 
Z : Przepraszam . - dał ci słodkiego misia i buziaka w policzek 
T : Dziękuję . Wchodź ! - zaprosiłaś go ruchem ręki . 

Zayn wszedł do Twojego mieszkania . 

Z : Wow ! Trochę się tu zmieniło . 
T : Tak to jest jak się zostawia przyjaciółkę na prawie 2 lata - uśmiechnęłaś się 
Z : No wiem . Ale przepraszam . Obiecuję, że ci to wynagrodzę - przytulił cię . 
T : No mam nadzieję - odwzajemniłaś uśmiech .  - Chcesz coś do picia ? 
Z : Sok wystarczy . 

Poszłaś do kuchni , wyjęłaś 2 szklanki i nalałaś soku . 

Z : Dziękuję - posłał ci słodki uśmiech, który odwzajemniałaś .
T : To jak tam u Ciebie ? 
Z : Spoko . Nie licząc ciągłych koncertów , wywiadów itp . - zaśmialiście się. - A u Ciebie ? 
T : Też spoko . 
Z : Co dzisiaj robisz ?
T : Dzisiaj ? Nic . Pewnie będę zamulać na kanapie , oglądając jakieś nudne komedie . A co ? 
Z : < do telewizora > Nie będziesz miał nic przeciwko jeśli porwę ci [T.I.] na wieczór ? - zaśmialiśmy się oboje . 
T : Nie . - uśmiechnęłam się 
Z : To jak ? Wolisz kino czy poznać resztę chłopaków ? 
T : To drugie . - uśmiechnęłam się
Z : No dobra - powiedział niechętnie 
T : No weeź . Do kina możemy iść jutro . - dałam mu buziaka w policzek, na co Zayn się uśmiechnął.
Z : To chodź . Jedziemy . 
T : No poczekaj . Muszę się przebrać . Nie pojadę w dresach i za dużej bluzce - zaśmiałam się .
Z : To idź . 

Poszłam na górę . Otworzyłam szafę z ciuchami . Zdecydowałam się na to . Zeszłam na dół . 

Z : Wyglądasz pięknie .
T : Normalnie - zaśmiałam się 
Z : Jedziemy ? 
T : Tak . 

Wyjechaliśmy z domu . Zajechaliśmy do domu chłopaków w 15 minut . Wysiedliśmy z samochodu . Weszliśmy do pięknego domu . 

Z : Niall ! Harry ! Liam ! Louis ! Mamy gościa - krzyknął Mulat .

Chłopacy zbiegli na dół . 

H : Co to za ślicznotka ? - uśmiechnął się . 
Z : To jest [T.I.] . Moja przyjaciółka z dzieciństwa . [T.I.] poznaj to jest Harry - wskazał na busz loków, to Louis pokazał zajadającego się marchewką chłopaka, to Niall pokazał na blondyna , a to Liam pokazał na uśmiechniętego chłopaka . 
T : Cześć . Miło mi was poznać - uśmiechnęłaś się, a chłopaki odwzajemnili uśmiech .   
Lo : To co dzisiaj robimy ? 
Li : Może jakiś wieczór filmowy ? 
Z : Spk . [T.I.] co ty na to ? Możesz u nas spać ? 
T : Jestem za . - uśmiechnęłam się . 

Harry poszedł przygotować jedzenie . Niall, Liam i Louis zajęli się wybieraniem filmów . 

Włączyliśmy film . Oglądaliśmy jakąś komedię . Wtuliłam się w Zayn'a . Podczas oglądania filmu cały czas się śmialiśmy i wygłupialiśmy . Po filmie graliśmy w butelkę . 
Pierwsza kręciłam ja, jako, że byłam gościem . Wypadło na Niall'a

T : Pytanie czy wyzwanie ? 
N : Pytanie .
T : Hmm .. Kogo najbardziej lubisz z zespołu ? 
N : Wszystkich uwielbiam tak samo . Każdy jest dla mnie jak brat . 
Kręcił Niall . Wypadło na Zayn'a 
N : Pytanie czy wyzwanie ? 
Z : Wyzwanie . 
N : Pocałuj [T.I.] namiętnie . 

Obaj z Zayn'em spojrzeliśmy się na siebie i uśmiechnęliśmy . Zayn przybliżał swoje usta do moich . Złączyliśmy się w namiętnym pocałunku . Słyszeliśmy gwizdy chłopaków . Po kilku minutach ' odkleiliśmy ' się od siebie . Graliśmy dalej . Nawet nie zauważyliśmy, jak w mgnieniu oka przeminęło tyle godzin . Była 3 nad ranem . Stwierdziliśmy wszyscy, że czas iść spać .

H : Jako, że mamy tylko 5 łóżek, [T.I.] śpisz z Zayn'em . 
T : Ok . - uśmiechnęłam się . 

Poszliśmy do pokoju . Poszłam do łazienki , wzięłam prysznic i przebrałam się w piżamę . Gdy wyszłam z łazienki Zayn leżał już w łóżku . Położyłam się koło niego i wtuliłam się w niego . Zayn odwzajemnił to . 
Wtuleni w siebie zaczęliśmy wspominać dawne czasy . Po 2 godzinach wspominania zasnęliśmy w swoich objęciach . 

 _______________________________________________________________
Na początku chciałam przeprosić, że wczoraj nie napisałam . Ale miałam kare ; P 
Podoba się ? Skomentuj i wyślij do znajomych . Będę wdzięczna . ; *






 

2 komentarze: