poniedziałek, 26 listopada 2012

Liam < 3>

Wasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku . Wciąż jesteście szczęśliwą parą . Poświęcacie sobie cały swój wolny czas . Wasz związek jest pełen miłości .

Li : To jak ? Może kino ?
T : Chętnie - uśmiechnęłam się
 Liam odwzajemnił uśmiech .
Wyszliśmy z domu . Poszliśmy w stronę kina . Nie wiedziałam na co idziemy , więc bałam się co Liam wybierze, ale lubię ryzykować, więc ..

Liam wybrał film ' The Ring ' . Po zaledwie 15 minutach filmu przykleiłam się do Liam'a . Schowałam głowę w jego torsie .

Li : Zbyt straszny ?
T : Trochę .
Li : Jak nie chcesz oglądać to możemy iść .
T : Nie . Dzięki Tobie czuję się bezpieczniej .
Liam pocałował cię delikatnie w czoło .

Po skończonym filmie poszliście do NANDO'S . Tam spędziliście resztę wieczoru . Zmęczeni wróciliście do domu i zasnęliście w swoich objęciach .

 ________________________________________________________________________

Dla Natalii ; *
Mam nadzieję, że się podoba . Zaraz dodam z Niallem .

1 komentarz: