poniedziałek, 26 listopada 2012

Liam < 2 >

Codziennie przychodziłem do [T.I] za każdym razem nikt nie otwierał .. Ale ..

Ale pewnego dnia drzwi otworzyła mi moja ukochana .

* Oczami [T.I] *
Już dłużej tak nie mogłam .. Musiałam go wpuścić . Chociaż na zewnątrz go czułam nienawiść to w środku byłam przepełniona miłością do Liam'a .

T : Hej . Wejdź - powiedziałam otwierając szerzej drzwi .
Li : Hej - wszedłem do domu [T.I.]
T : Napijesz się czegoś ? - spytałam .
Li : Skoro nie sprawi ci to kłopotu to może sok .

Poszłam do kuchni , wyjęłam 2 szklanki i nalałam soku . Poszłam do Liam'a . Usiadłam na przeciwko niego .

* oczami Liam'a *
Postanowiłem przerwać ciszę .
Li : Jak tam u ciebie ? Jak zdrowie ? - spytałem .
T : Dobrze . Na razie dobrze . A jak u ciebie ?
Li : Tak samo . - uśmiechnąłem się
T : To dobrze .
Li : Stęskniłem się za Tobą .
T : Ja też .- uśmiechnęła się
Li : Mam do ciebie pytanie . - powiedziałem niepewnie
T : Tak .. ?
Li : Wybaczysz mi kiedyś ? - spytałem patrząc się w nią .
T : Już to zrobiłam . Postanowiłam ci wybaczyć pod jednym warunkiem .
Li : Jakim ?
T : Już nigdy więcej tego nie zrobisz . - uśmiechnęła się
Li : Obiecuję . - odwzajemniłem uśmiech .

Wstałem i usiadłem koło niej . Przytuliłem ją najmocniej jak umiałem . Tak bardzo się za nią stęskniłem .

T : Wiem, że się stęskniłeś , ja również, ale masz zamiar mnie udusić ? - zaśmiałam się i dałam buziaka w policzek Liam'owi .
 Li : Kocham cię kochanie.
T : Ja ciebie też .
Wasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku . Wciąż jesteście szczęśliwą parą . Poświęcacie sobie cały swój wolny czas . Wasz związek jest pełen miłości .





_______________________________________________________________________________
Skończyłam imagin ; D
Fajny ? ; p
Jak chcecie to możecie podać tego bloga swoim bliskim czy komu tak chcecie : d będę wdzięczna ; *
Niedługo dodam z Niallem, który pisałam w sql na wf , bo nie ćwiczyłam ; d

4 komentarze:

  1. Piękny naprawdę piękny :* Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra . Dla ciebie napiszę specjalnie następną, ale już ostatnią część ; *
      Zaraz zacznę pisać ; *

      Usuń
  2. ΖαΪεβίςτεεεε !. @krajowaaa :@

    OdpowiedzUsuń