poniedziałek, 26 listopada 2012

Niall ♥



Polecam : Little Things

Jesteś z Niall'em od 2 lat . Dziś jest wasza rocznica . Twój ukochany zaplanował specjalną niespodziankę na ta okazję .

N : Czesć kochanie!

T : Hej !

N : Wpadniesz dzisiaj do nas ok. 18  ?

T : Ok . Będę o 18 .

N : Będę czekał . Pa .

T : Pa .


Zegarek wskazywał 16.30 . Postanowiłam uszykować ubrania . zdecydowałam się na czarną, krótką sukienkę , czarne szpilki , lekki makijaż i trochę dodatków . Włosy pozostawiłam rozpuszczone .

Byłam gotowa na godzinę 17.30 . Wyszłam z domu , zamówiłam taksówkę i za 30 minut byłam pod domem Niall'a . Drzwi otworzył mi jego współlokator Louis , przywitał się ze mną i poszedł gdzieś , chyba do El . Weszłam do środka . Czerwone róże porozsypywane na podłodze , prowadziły do pięknie przyszykowanego stołu . Stanęłam przed stołem , poczułam ciepłe dłonie na moich biodrach i gorące warci na szyi .

N : Ślicznie wyglądasz - szepnął całując mnie po szyi .

T : Dziękuję . - powiedziałam obracając się do niego - Ty też .


Niall zaprosił mnie do stołu . Odsunął krzesło . Usiadłam, a Niall na przeciwko mnie . Na stole były ustawione 2 świeczki, które były jedynym światłem w pomieszczeniu . Na stole stało wino i 2 lampki . Niall nalał wina do szkła i wzniósł toast . 

N : No to za nas kochanie ! - uśmiechnął się od ucha do ucha . 

T : Za nas ! - odwzajemniłam uśmiech . 

Łyknęliśmy łyk cieczy . Niall wstał . Uklęknął przede mną i wyjął czerwone pudełeczko.

N : [T.I.] bardzo cię kocham . Wiem, że jesteś tą jedyną . Czy zostaniesz panną Horan ?

T : Tak ! - łza szczęścia spłynęła mi po policzku . 

Niall założył mi śliczny pierścionek na palec . Nasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku .
Zjedliście kolację i poszliście do sypialni .
Można się domyślić co tam robiliście ; )

* 2 miesiące później *
Już miesiąc jesteś panną Horan . Okazało się, że jesteś w 1 miesiącu ciąży . Jesteście szczęśliwym małżeństwem .


 

____________________________________________________________________________

Pierwszy imagin z Niall'em . Co o nim myślicie ?
Fajny ? Świetny ? Słaby ? Nudny ? Piszcie ! ; D


4 komentarze: