poniedziałek, 26 listopada 2012

Harry .

Była dziewczyna Harrego Stylesa z One Direciton to ja . Zerwaliśmy miesiąc temu . Raczej to on zerwał no ale dobra . Osądził mnie o zdradę . Jego osędzenie było oczywiście fałszem . potem się dowiedział prawdy . Nawet mnie nie przeprosił . Pewnie zapomniał . Szkoda że ja go tak łatwo z serca nie moge się pozbyć .
piątek , godzina 19 leże przed telewizorem gdy nagle dzwoni do mnie telefon . Zobaczyłam na wyświetlaczu że to Niall . :
N: Hej mała :D
J: boże któy raz mam Ci to powatórzyć ? mała to jest twoja pała a tak po za tym to część .
N: hahah dzięki ;d Słuchaj pakuj się bo za pół godziny jestem u ciebie i masz być spakowana . Jedziesz z nami na weekend za miasto . Wiesz do tego naszego domku .
J: no dobra . To pa
N: a i taki mały szczególik śpisz z Harrym no to na razie . - i rozłączył się . W sumei byłam mega wkurzona ale gdy tak pomyślałam troche to jedna byłam zadowolona . Poszłam wręcz pobiegłam do garderoby i spakowałam do walizki ciuchy które kiedyś harry uwielbiał jak nosiłam . Do tego kilka kosmetyków i już walizka spakowana . Jeszcze musiałam wybrać coś co na siebie teraz założe . Postanowiłam ubrać zestaw który hazz lubił :http://www.ubiore.pl/style/106920/ . Poszłam umalowałam się delikatnie , na usta nałożyłam ulubiny smakers Harrego ten ciasteczkowy i popsiukałam się perfumami które dostałam od niego na urodziny. Wzięłam walizkę do rąk i zeszłam na du . Potem wyszłam z domu zamykając go na dwa spósty . Poczekałam pare minut i podjechał samochód . Od razu zauważyłam tych moich debili . Nialla i Zayna . Rzuciłam im się w ramiona i każdemu dałam po buziaku w usta. Wsiedliśmy do auta i jechaliśmy . Po drodze zajechaliśmy do tesco i kupiliśmy duzo jedzenia . Po paru nastu minutach bylśmy już na miejscu . Kochałam to miejsce . Piękna villa nad jeziorkiem . Do tego ta ławeczka i te drzewo an którym wyryte jest : OLA + HARRY = LOVE - a pod spodem : FOREVER ? - TOGETHER .♥ - boże .. tam wszystko się działo . pierwszy pocałonek ,pierwsze wyznanie miłości . Weszlśmy do środka . Louis i Liam rzucili mi się w ramiona . Tuliłam ich z całych sił , potem dałamj im po buziaku w usta .
włącz 
  Kiedy chłopcy odeszli ode mnie podszedł do mnie Harry . Nieśmiale powiedział Cześć z uśmiechem na twarzy . Oczywiście zrobiłąm to samo . Potem zbliżyliśmy się troche bliżej do siebie i przytuliliśmy się . Czułam ciepło jakie biło z jego klatki piersiowej . Dotknęłam jego loków . Potem odkleiłam się od neigo i dałam mu buziaka w usta . Poczułam ich smak . a na jego ustach zostawiłam smakers . On oblizał je na co ja się zaśmiałam :
H: Jeszcze go używasz ?
J: haha tak :D - poszłam zostawić swoją walizkę do naszego pokoju .
włącz 
 Kiedy weszłam do niego zobaczyłam na ścianie nasze wspólne zdjęcie .. na tej ławeczce jak się całujemy . łza spłynęła po moim policzku .. poczułam że ktoś objął mnie z tyłu . Wiedziałam że to on . Czułam to . Jego dłoń rozpoznała bym wszędzie . Złapał mnie za biodra i przyciągnął do siebie , kłądąc przy tym swoją głowe na moich barkach . Wtedy to łzy spływały mi litrami . Odwróciłam się w jego strone i już miałam go pocałować ale coś kazało mi się ogarnąć . Spojrzałam mu w oczyi pobiegłam . Pobiegłam do tego miejsca . Miejsca które tak wiele dla mnie znaczy.. Usiadłam na naszej ławeczce i popatrzyłam na te wyryte słowa . Wtedy w pamięci odtworzyłąm sobie to wszystko . Siedziałam mu na kolanach całowaliśmy się , wygłupialiśmy . Wtedy byliśmy szczęśliwi . Małolaci którzy odnalazli swoje drugie połówki . Wtedy pamiętam Harry wziął scyzoryk i wyrył te słowa które zatkwiły w mojej pamięci . FOREVER - TOGETHER . ♥ - Nagle usłyszłam czyjeś kroki . Potem że ktoś się przysiada do mnie a następnie łapie znowu mnie za biodra tym razem to on przybliża się do mnie . Obdarza moją szyje miłymi całusami . Wiedziałam że to on . :
H: Wspominasz prawda ?
J: Taa. tylko to mi zostało ..
H: pamiętasz to ? wtedy skaleczyłem się ale ty pocałowałaś paluszek i przestało boleć i krwawić ..
J: taak...... - po jego policzku spłynęła łza , która opadła na moje ramię . Po mojej twarzy tez spływały łzy .. Wtedy zamknęłam oczy i znowu widziałam te wszystkie sytuacje z Harrym . W pewnynm momencie odezwał się . 
włącz to  
  H: przepraszam Cię za wszystko . za to że pomyślałem że mnie zdradziłaś .. Brakuje mi Ciebie .. - nie odzywałam się , ale łzy spływały mi coraz szybciej ..
*po prau minutach *
H: powiedz coś..
H: prosze ..
J: a mogę zrobić ?
H: jasne . - odwróciłam się w jego stronę , zaczęłam go całować , bardzo ale to bardzo namiętnie . Jak niegdy wcześniej .. Czułam jego malinowe usta .. Kiedy się od niego odkleiłam usiadłam mu na kolana i przytuliłam się do niego .Tego po prostu mi brakowało . JEGO BLISKOŚCI .
H: dziękuje za wszystko . za to że wybaczyłaś mi to oskarżenie. Dziękuje że jesteś ♥
J: ja też dziękuje Ci Harry ♥:* - znowu złączyliśmy nasze usta w jedność . Mimo iż nasz związek przeży kryzys to nadal się kochamy i mamy nadzieje że nikt i nic nas nigdy nie rozdzieli . FOREVER - TOGETHER ♥
___________________________________________________________________________ 

Taki tam z Hazzą .
Podoba się ?

2 komentarze:

  1. Bardzo , bardzo :D Taki piękny że ja nie wiem co powiedzieć....
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń