sobota, 5 stycznia 2013

I won't let You go . ! ♥ [5]

* Rok później *
* Natalia * 


Dzisiaj pierwszy dzień szkoły . Chodzimy z Zayn'em do tej samej szkoły, lecz on chodzi do starszej klasy . Wstałam o godzinie 8 rano, bo rozpoczęcie roku miałam na 10 . Podeszłam do garderoby, wyciągnęłam z niej czarną spódniczkę do połowy uda, białą bluzkę z dekoltem i bieliznę . Poszłam do łazienki, wzięłam szybki prysznic i ubrałam się w przygotowane ubrania . Wyszłam z łazienki i podeszłam do stolika, na którym leżały moje wszystkie kosmetyki . Postawiłam na lekki makijaż . Kredka, tusz i błyszczyk . Pomalowana, zeszłam na dół i postanowiłam zjeść śniadanie . Podeszłam do lodówki, wyjęłam mleko, a z szafki miskę i płatki . Zalałam płatki mlekiem, wsypałam kakao i wstawiłam do mikrofalówki . Zadzwonił mój telefon . Na wyświetlaczu pojawiło się zdjęcie Zayn'a . 

- Hej skarbie ! Gotowa już ? 
- Hej kochanie . Tak . Jem śniadanie . 
- Będę po ciebie o 9 . Kocham cię . Paa - rozłączył się . 

Miałam jeszcze pół godziny, więc postanowiłam dokończyć śniadanie . Gdy zjadłam, naczynia włożyłam do zmywarki i poszłam do pokoju . Na szyi zawisł naszyjnik , a na ręce bransoletka.
Usłyszałam dzwonek do drzwi, więc wzięłam kopertówkę, włożyłam do niej telefon i zeszłam na dół . Założyłam szpilki i otworzyłam drzwi. 

- Hej kochanie ! - przywitałam mojego chłopaka buziakiem w policzek
- Hej . Idziemy ? - spytał z uśmiechem
- Idziemy - uśmiechnęłam się

Zayn buł ubrany i elegancki garnitur, do tego czarne buty. Po drodze do szkoły dużo rozmawialiśmy. Doszliśmy pod budynek i spotkaliśmy tam kolegę Zayn'a.

- Cześć stary - przywitał się Zayn
- Siema . Uuu.. A co to za ślicznotka ? - spytał uśmiechając sięchłopak
- Moja dziewczyna . I nie waż się do niej podwalać - powiedział Malik
- No dobra.. dobra .. Jestem Max - podał mi rękę chłopak
- Natalia - uśmiechnęłam się i podałam rękę Max'owi.
- Idziemy już, chodź Natalia- pociągnął mnie za rękę Zayn

Podeszłam do mojej przyjaciółki Nicol. 

- Hej Nicol ! Jak ja się za Tobą stęskniłam ! - przywitałam przyjaciółkę
- Natalia ! - krzyknęła Nicol i mnie przytuliła - Co tam u Ciebie ? Opowiadaj wszystko - mówiła z uśmiechem Nicol
- Wszystko w porządku, a u  ciebie ? - spytałam
- Tak samo - uśmiechnęła się dziewczyna - Chodź już się zaczyna

Weszłyśmy razem z Nicol do auli, usiadłyśmy na ławce . Dyrektor oczywiście wygłaszał swoje prawie godzinne wygłoszenie . Po ' przemowie ' poszłyśmy do klasy . Nasza wychowawczyni podała nam plan lekcji i każdy mógł iść już do domu . Wyszłyśmy przed budynek i zauważyłam Zayn'a . 

- Hej Zayn ! I jak ? - spytałam
- Hej skarbie . A dobrze - uśmiechnął się
- To dobrze - pocałowałam go w policzek . 

* Zayn * 

Ta szkoła jest idealna! Nikt mnie tu prawie nie zna. Tylko Natalia i Nicol wiedzą, że jestem sławny i to mi się najbardziej podoba, nie ma biegających za mną wielkich tłumów Directioners . 

- Chodź , idziemy do mnie ? - spytała Natalia
- Chętnie - odpowiedziałem i złączyłem nasze ręce w całość . 

Doszliśmy do domu Natalii. Otworzyliśmy drzwi i poszliśmy do kuchni. Oparłem Natalię o blat szafki i zacząłem całować. Przez pocałunki czułem, że się uśmiecha. Dało mi to chęci do dalszej pracy . Zacząłem odpinać guziki od jej bluzki. Niestety tą przyjemność przerwał nam mój telefon . 

- Ja pierdole ! Poczekaj skarbie. Muszę odebrać to Harry. - powiedział ze smutkiem, a jednocześnie ze złością .
- Ok . Pewnie to coś ważnego.  - uśmiechnęłam się niechętnie
- Co znowu ? - spytałem ze złością
- Nie zapomniałeś o czymś panie Malik ? - spytał Harry ze złością
- O kurwa ... Próba .. Ja pierdole ! - złapałem się za głowę i spojrzałem na Natalię, która zapinała guziki od koszulki
- Masz być w studio za 20 minut ! - krzyknął Harry
- No dobra.. dobra .. Na razie - rozłączyłem się


- Kochanie ...  - zacząłem
- Co ? 
- Przepraszam bardzo .. Muszę lecieć na próbę.. 
- Leć .. Nie trzymam cię tu . - powiedziała patrząc na mnie 
- Obiecuję, że ci to wynagrodzę . Kocham cię słońce. Pa - pocałowałem ją namiętnie i wyszedłem z domu.

* Natalia *

Kurwa .. Znowu .. No, ale wiążąc się z nim wiedziałam na co się piszę .. Dzisiaj próbę ma tylko Zayn . Wiem ! Zadzwonię do mojego najlepszego przyjaciela, Nialla. Może on ma dla mnie czas . 

Podeszłam do mojej torebki, która leżała na stole i wyjęłam z niej telefon . wybrałam numer Nialla i zadzwoniłam . Jeden.. drugi.. trzeci sygnał .. I jest ! 

- Halo ? - odezwał się Niall
- Hej Niall ! Co robisz ? - spytałam
- Hej Natalia ! Nic . Właściwie to właśnie wyszedłem spod prysznica. A co ? Ty nie z Malikiem ? - spytał dziwnym głosem 
- No właśnie nie .. Ma próbę, a ja się nudzę . Wpadniesz dotrzymać mi towarzystwa ? - spytałam z uśmiechem 
- Skoro chcesz - uśmiechnął się -Zaraz będę - powiedział
- Czekam . Pa - rozłączyłam się.

Poszłam do kuchni i nasypałam do misek chipsów, na talerze wyłożyłam Delicje i różne ciastka . Położyłam je na stół. Poszłam jeszcze do kuchni, wyjęłam dwie szklanki i sok z lodówki . Zaniosłam wszystko na stół w pokoju i zadzwonił dzwonek do drzwi. Otwarłam je i ujrzałam blondyna . 

- Hej mała ! - przywitał się Niall i mnie przytulił
- Hej Niall - przywitałam się i odwzajemniłam uścisk. - Chodź . Masz ochotę na jakiś film ?
- Chętnie piekna - uśmiechnął się szeroko

- To wybierz coś - uśmiechnęłam się 
- Hmm.. Może to ? - Niall pokazał płytę z ' The Ring '
- Niall .. Mówiłam, że nie lubię horrorów .. - powiedziałam patrząc na niego błagalnym wzrokiem

- No weź.. Możesz się przecież do mnie przytulić. 
- Niech ci będzie - uśmiechnęłam się i usiadłam koło Nialla na kanapie

Nialla traktowałam jak najlepszego przyjaciela, więc nie przeszkadzało mi to, że się do niego przytulam . Zaczęliśmy oglądać film . Już po 20 minutach wtuliłam się w Nialla. Film był straszny, nawet bardzo
. Po godzinie tulenia się do Nialla zasnęłam. Usłyszałam dzwonek do drzwi. Nie chciało mi się wstawać. Niall był taki miękki < haha :D lool :D > . No, ale podniosłam się . Wiedziałam, że to Malik . 


- Siedź Niall . Otworzę to pewnie Zayn. 
- Ok . - uśmiechnął się

Podeszłam do drzwi i je otworzyłam . 

- Hej kochanie - przytuliłam go
- Heej małaaa ! - odwzajemnił uśmiech 
- To ja się już będę zbierał - podszedł do nas blondyn
- Niall ? - spytał zdziwiony Malik . 
- No ja . -odpowiedział blondyn
- Niall przyszedł mi dotrzymać towarzystwa kochanie - powiedziałam patrząc na Zayna
- Tak właśnie . Natalia nie miała towarzystwa więc jej go dotrzymałem - odpowiedział Niall i uśmiechnął się do Zayna . - Dobra. Muszę już lecieć. - pocałował mnie z policzek, a Zayna przytulił i wyszedł..

* Zayn *
- Czekałam na ciebie - uśmiechnęła się Natalia
- Przepraszam cię, że tak długo .. Ale widzę, że nie byłaś sama - uśmiechnąłem się - A teraz idź się ubierz w coś ładnego. Za godzinę przyjedzie po Ciebie Harry. Reszty ci nie zdradzę . - cały czas uśmiech nie schodził mi z twarzy .
- No dobra.. Coś ładnego, masz na myśli sukienkę i szpilki, tak ? - zaśmiałam się cicho

- No tak - uśmiechnąłem się . - Ja idę . Pa kochanie. Do zobaczenia za godzinę - pocałowałem ją namiętnie w usta i wyszedłem. 


* Natalia *
Hmm.. Zayn kazał założyć coś ładnego . Haha . Dobra. Poszukiwania ładnej sukienki i szpilek uważam za rozpoczęte - powiedziałam na głos - Ja pierdole - zaśmiałam się - Gadam już sama do siebie . Głupia jestem - znowu się śmiałam.

Poszłam do mojego pokoju . Podeszłam do szafy . Przekładałam wszystkie ciuchy. Nie znalazłam nic. Nagle przypomniałam sobie, że mam śliczną sukienkę na samym dole szafy . Miała być na specjalne okazję z Joshem, ale nie było okazji.. No cóż. Nie będę go wspominać. Pogrzebałam w szafie i na samym dole leżała . Tak . Piękna sukienka . Wzięłam ją i podeszłam do szafki z bielizną. Wzięłam bieliznę i poszłam pod prysznic . Po skończonym relaksie w wannie ubrałam się i wyszłam z łazienki . Podeszłam do szafki z kosmetykami . Włosy lekko pofalowałam, co dało świetny efekt, na policzki nałożyłam trochę różu, ulubiony błyszczyk na usta, na policzki nałożyłam ulubione cienie a rzęsy pociągnęłam tuszem. Założyłam jeszcze buty i zeszłam na dół . Rozległ się dzwonek do drzwi . Byłam pewna, że to Harry . I tak było . Loczek był ubrany w garnitur, co mnie bardzo zdziwiło, ale nie zadawałam zbędnych pytań . 


- Hej małaa - uśmiechnął się - Pięknie wyglądasz ślicznoto - pocałował mnie w policzek
- Hej Harry - uśmiechnęłam się i przyjęłam buziaka od niego 
- Idziemy ? - spytał loczek
- Chodźmy - uśmiechnęłam się

Wyszłam z domu, zamykając go . Udaliśmy się do samochodu, w którym siedział już Louis.


- Witaj piękna - uśmiechnął się Lou
- Czeeść marchewka - odwzajemniłam uśmiech

- No to jedziemy - powiedział Harry
Ruszyliśmy spod mojego domu . Jechaliśmy ulicami Londynu, później Louis skręcił w jakiś las. Trochę się bała.
- Chłopaki .. Gdzie my jedziemy ? - spytałam lecz chłopaki milczeli . 
Wiedziałam, że się już od nich tego nie dowiem, więc więcej nie pytałam .. 

* 5 minut później *
- Jesteśmy - odparł Louis 
Wysiedliśmy wszyscy z auta. 
- To do zobaczenia ! - krzyknęli obydwaj i odbiegli gdzieś daleko w głąb lasu 
- Chłopaki ! - wołałam, lecz chyba nikt mnie nie słyszał . Zauważyłam, że na jakimś drzewie jest przyczepiona karteczka. Podeszłam bliżej i ujrzałam napis ' Odwróć się piękna xx ' Zrobiłam jak mi kazano . Odwróciłam się i ...


 ___________________________________________
Heeej ; ))
No to .. Po 1 . Chciałam bardzo, ale to bardzo przeprosić, że nic nie dodawałam . Wena mnie opuściła . =(
Mogę wam powiedzieć, że przewiduję jeszcze tylko 1 rozdział . Zacznę już go teraz pisać i wstawię jak najwcześniej . Postaram się przynajmniej ; )

Liczę na liczne komentarze z waszej strony ; ))

Polecam również :
blog my best friend Julii : http://onedirectiontujulia.blogspot.com/
świetny blog o przyjaciołach i 1D : http://swag-love-and-you.blogspot.com/
świetny blog Klaudii : http://marzeniasia.blogspot.com/

Bardzo zapraszam do czytania i kkomentowania !
I love you all ! xx

+ lajk proszęęęę: http://www.facebook.com/pages/Popadam-w-depresj%C4%99-gdy-widz%C4%99-One-Direction/202586996532746

/ Horanowa . ♥

5 komentarzy: